درمان خانگی برای بازگرداندن عملکرد کلیه
نوشته شده توسط : Andy

درمان خانگی برای بازگرداندن عملکرد کلیه

وقت آن است که کلیه ها را بازگردانیم، زمانی که مواد مضر به کلیه ها و بافت هایی که به کلیه آسیب می رسانند حمله می کنند، به تدریج آسیب می رسند. به غیر از برخی از درمان های پزشکی، درمان خانگی نیز برای بازگرداندن کلیه مفید است.

کلیه های آسیب دیده

با کلیه های دردناک، خون کمتری به کلیه ها وارد می شود. از یک طرف، فیلترهای کلیه نمی توانند به طور کامل مایع و زباله های اضافی را حذف کنند. از سوی دیگر، سلول هایی که در کلیه ها کار می کنند، به حالت غلطی از خون و اکسیژن می رسند. بنابراین، داروهای خانگی مورد نیاز است که می تواند کلیه های آسیب دیده را برای تمیز کردن خون و یا تکمیل سلول های تغذیه ای کلیه ها کمک کند.

درمان های خانگی برای ترمیم کلیه

1. حمام درمانی

حمام دارویی یکی از داروهایی است که برخی از داروهای گیاهی موثر را برای حمام پا بیمار اضافه می کند، بنابراین مواد مؤثر می توانند به صورت مستقیم از طریق پوست نفوذ کنند. یکی از اثرات عظیم این داروها، انسداد رگ های خونی است که خون و اکسیژن کافی را در کلیه ها فراهم می کنند. یکی دیگر از اثرات واضح آن تشویق بیماران به عرق است، بنابراین بسیاری از زباله ها و مایع را می توان از طریق پوست دفع کرد. کلیدی برای این درمان خانگی، انتخاب دارو مناسب است.

2. غذاهای مناسب را بخورید

برخی از غذاها حاوی اسید چرب غنی از اشباع نشده هستند که می توانند واکنش های التهابی را در کلیه ها مهار کنند. اگر کلیه ها توسط لوپوس، نفریت بنفش، نفریت IgA، FSSS و غیره مورد حمله قرار گیرند، این محصولات می توانند به کلیه ها کمک کنند. روغن ماهی، روغن سویا، روغن زیتون و غیره انتخاب خوبی است

علاوه بر این، غذاهایی با آنتی اکسیدان های فراوان می توانند به حذف رادیکال های آزاد در بدن کمک کنند تا بتوانند عملکرد کلیه های باقیمانده را حفظ کنند.

3. نوشیدن چای گیاهی

بعضی از گیاهان همچنین دارای ویژگی محافظت از کلیه ها و پاکسازی خون هستند، به عنوان مثال، ابریشم ذرت، خمیر دندان، نیمکت و سوراخ دار و غیره با کمک یک دکتر آنلاین، می توانید یک چای گیاهی مناسب برای نوشیدن انتخاب کنید.

در اینجا فقط سه دارو برای درمان کلیه وجود دارد. علاوه بر این، برخی از راه های دیگر نیز مفید هستند. اگر به داروهای خانگی بیشتر علاقمند هستید، می توانید با ما آزادانه تماس بگیرید. پست من Asya.yue@mail.ru، واتساپ +8613292893707 است.





:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: